استانداری گلستان
پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان > نسخه قابل چاپ > شرح فرایندهای پروانه دفاتر پیشخوان در کارگروه مربوطه
صفحه نخست > اخبار / اخبار ویژه / دفاتر پیشخوان / خدمات الکترونیک > شرح فرایندهای پروانه دفاتر پیشخوان در کارگروه مربوطه

شرح فرایندهای پروانه دفاتر پیشخوان در کارگروه مربوطه


22 فروردین 1394. نويسنده: محمدرضا نوروزی

  فرایندهای پروانه دفاتر پیشخوان ازجمله :صدور، تبدیل، تمدید،تغییرنام وتغییرنشانی درکارگروه این دفاتر بدین شرح اعلام می گردد:

بر اساس آيين­ نامه ايجاد و بهره ­برداري از دفاتر پيشخوان خدمات دولت و بخش عمومي غير دولتي، پذيرش درخواست جديدجهت صدور پروانه دفتر پیشخوان ، پس از بررسي ظرفيت توسعه دفاتر توسط كارگروه استاني دفاتر پيشخوان خدمات دولت و صرفاً از طريق فراخوان انجام خواهد شد. لازم به ذكر است در هر استان، رياست كارگروه بر عهده معاون توسعه مديريت و منابع استاندار بوده و مديركل دفتر فناوري اطلاعات ، ارتباطات وامنیت استانداري دبير كارگروه می باشد.دستورالعنل صدورپروانه دفتر پیشخوان ومدارک موردنیاز را می توانید از فایل ذیل دریافت نمائید.

دستورالعمل صدور پروانه ایجاد و بهره­ برداری از دفتر پيشخوان خدمات دولت-.pdf [ШШЩ: 0 ШЁШЫЊШЄ] ( تعداد دانلود: 118)

 

مدارک مورد نياز برای تشکيل پرونده درخواست پروانه دفتر پيشخوان خدمات دولت-.pdf [ШШЩ: 0 ШЁШЫЊШЄ] ( تعداد دانلود: 107)

 

كارگروه­هاي استاني دفاتر پيشخوان خدمات دولت ، هرگونه درخواست صدور پروانه دفتر پيشخوان خدمات دولت براي واجدين شرايط را با رعايت دستورالعمل شماره INS-72-01-v.3و صرفاً در قالب فرم مربوطه (فرم شماره F-72-01-v.2 براي صدور پروانه متقاضيان جديد، فرم شماره  F-72-02-v.2براي انتقال امتياز پروانه،فرم شماره  F-72-03-v.2براي تبديل دفاتر داراي پروانه/مجوز قبلي وفرم شماره F-72-05-v.1براي صدور اصلاحيه پروانه (تغيير نشاني)) به سازمان تنظیم مقرات وارتباطات رادیویی ارسال می نمايند.فرمهای مذکور را از فایلهای ذیل می توانید دریافت نمائید.

F-72-01-v.2.pdf [ШШЩ: 0 ШЁШЫЊШЄ] ( تعداد دانلود: 127)

 

-.pdf [ШШЩ: 0 ШЁШЫЊШЄ] ( تعداد دانلود: 85)

 

-.pdf [ШШЩ: 0 ШЁШЫЊШЄ] ( تعداد دانلود: 81)

 

 

 

 

 


بازگشت